W dniach 16-20 marca 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego odbędzie się „Meetings Week Poland”, jedno z najważniejszych wydarzeń promocyjnych polskiej branży organizatorów spotkań. To już trzecia edycja tej imprezy, w której udział biorą reprezentanci korporacji i stowarzyszeń zawodowych odpowiadający za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych, a także dziennikarze, samorządowcy i politycy.
Przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie przez organizacje działające w branży spotkań: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice” i portal Meetingplanner.pl.
Podobnie jak w zeszłym roku, do rejestracji i obsługi uczestników Meetings Week organizatorzy wybrali Syskonf.pl. Z wykorzystaniem platformy Syskonf stworzony został formularz zgłoszeniowy on-line oraz strona wydarzenia pod adresem www.meetingsweek.pl. Syskonf posłużył również do właściwego kierowania i monitorowania opłat za udział oraz wystawiania uczestnikom faktur. Na miejscu Syskonf będzie wykorzystywany do obsługi recepcji i personalizacji identyfikatorów.
Podczas Meetings Week po raz pierwszy publicznie udostępniona zostanie innowacyjna aplikacja mobilna Syskonf CheckPoint, umożliwiająca organizatorom wydarzeń prowadzenie zbliżeniowej kontroli dostępu do sal lub stref. Uczestnicy Meetings Week Poland 2015 otrzymają identyfikatory w formie kart plastikowych z chipem RFID, dzięki czemu będą mogli na żywo zapoznać się z najnowszym rozwiązaniem Syskonf.